torsdag 4. november 2010

Netthandel av helsekost

På min vandring etter mat som er forenlig med spesialdiett har jeg kommet over iherb.com. Dette er himmelen for oss som er opptatt av helse. Her er utvalget stort og prisene små. Sjekk det ut!


Bruker du koden ovenfor får du 5 dollar i rabatt på din første bestilling. Frakten er på 4 dollar og det er heller ikke til å bli ruinert av. Pass bare på at det du bestiller ikke veier for mye, blir frakten dyrere: Sjekk vekten! 


På den første bestillingen kan jeg anbefale proteinpulver laget av ris. Med 5 dollar i rabatt bør den gå tollfritt (under 200 kr).  Den kan både egg-, melk- og soyaallergikere tåle! 




Perfekt å bruke i smoothie, f.eks sammen med kokosfett.Da får du i deg antioksidanter, proteiner og sunt fett. Bra sammensetning! ...Ellers bruker jeg proteinpulveret mye i pannekaker. Glutenfrie for min del, men kan brukes uansett type pannekaker. Proteinpulveret er så smaksnøytralt at den ikke skjemmer de andre smakene i maten. 

9 kommentarer:

  1. Hei Ella!
    Nettshopping er utrolig greit av og til:)
    Jeg vurderer sterkt å handle de fleste julegavene på nett, vi reiser nemlig på ferie i slutten av måneden, og det hadde vært greit å være ferdig før den tid. Og hva er vel greiere enn å sitte i sofaen og shoppe?;)
    Stoffene mine, ja... Noen av dem kjøper jeg på Stoff og Stil, noen på loppis eller gjenbruksbutikker, noen bytter jeg til meg, og noen får jeg av venner og familie. De fineste er jo egentlig de som har vært brukt før:)
    GOd helg! Klem B:)

    SvarSlett
  2. Hei hei, og takk for kjempekoselige kommentarer på bloggen min!
    Knekkebrødene jeg baker kaan bli sprø om man steker dem litt lenger enn jeg bruker, men som sagt liker jeg dem litt mykere; smak og behag;)
    Røren er nok til å dekke en hel langpanne ja. Kjapt og greit!
    Så spennende at flere har sengebygge-prosjekt! Vi er ikke helt i mål ennå vi, men litt maling nå så blir det snart innvielse! Mannen min har aldri gjort det der før, så det har tatt sin tid med tenking. Men resultatet blir kjempebra tror jeg:)
    Håper du viser fram resultatet på bloggen din når dere er ferdige!

    Klem, Janne

    SvarSlett
  3. Hei!
    Takk for kommentar på bloggen min.. koselig:)
    Når det gjelder de julestrømpene, så bruker jeg ikke platevatt, men jeg stryker vliseline-stoff på baksiden av stoffet slik at det blir litt mer stabilt og pent:)
    Da ønsker jeg deg en strålende fin kveld og en super helg videre!

    SvarSlett
  4. Tusen takk for kjempehyggelig kommentar hos meg. Koselig å høre at du liker mine tutorials :)
    Ønsker deg en riktig fin helg!

    SvarSlett
  5. Takk for tips og råd om knekkebrød, stoff og julestrømper, jenter! :-)

    SvarSlett
  6. Hei igjen!
    Sengehest ja...vi er ikke helt sikre på hvordan vi skal gjøre det vi heller. Jeg har lurt litt på om det kan være mulig å feste en hylleknekt i sengebunnen (nå har vi laget sengebunn av en plate som vi har boret hull i) og deretter feste en plank på den som kan fungere som sengehest... Men om det vil fungere i praksis vet jeg ikke, og har heller ikke diskutert det med "snekker'n";)
    Hører gjerne fra deg om dere kommer opp med noen lure tips:)

    SvarSlett
  7. Hei:) Ikke lett å ha spesialdiett:):) Flott du har funnet god netthandel:)

    SvarSlett
  8. Jeg har akkurat gjort min første bestilling på iherb. Kjøpte meg agavesirup og stevia. Jeg er også godtegris og prøver å holde meg unna sukker på hverdagene.
    Lykke til med dietten.

    SvarSlett
  9. Stevia og agavesirup er lurt! ;-) Håper du blir fornøyd! Har gått litt bersherk på den nettbutikken der. De har så MYE. Og så er det så lettvint. HEr må en reise hit og dit for å få tak i ting, pluss at det koster flesk.

    ella

    SvarSlett