onsdag 27. april 2011

Forsinket snop

Når "alle" mesker seg med påskesnop, syns jeg det var for gæli å kjøre helt helsefreak diett. Planen var derfor å bevæpne meg med allergivennlige godsaker. Noe av det kom dessverre ikke før påsken var over, men lykken over pakke fra det o´store utland var ikke mindre av den grunn.

Dette ble handlet på www.iherb.com og er nyheter.  (Benytt gjerne min rabattkode hvis du bestiller for første gang. Gir 5 dollar i avslag. Klikk på bildet i høyre marg). Heldigvis sto alt til forventingene! Nam, nam :-)



Andean Dream quinoa cookies
Kjempegode, crispi og passe søte! Hver kjeks er innpakket og passer derfor fint å ha i veska. Kjekt når en skal steder allergivennlig snop ikke er å oppdrive. (Ikke veldig miljøvennlig med mye embalasje, men... ) Prøvde sjoko- og koskossmak.

Brown Rice treats
Gode, men mer tamme i smaken. Mer mat enn snop. Metter litt og er super veskemat.

Dark quinoa chocolate
Deilig crunch av quinoa. Ikke alt for søt! 60 % kakao. Min favoritt :-)

Alle produktene er uten nøtter, melk, soya, egg og gluten!

2 kommentarer:

  1. Oi, kanskje jeg skal prøve å bestille derfra selv.
    Jeg tåler ikke gluten og melk så godt. Jeg spiser det innimellom ja, men prøver å unngå det når jeg kan.
    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  2. Uten nøtter, melk, soya, egg og gluten..! ER det mulig?! Jeg ble plutselig litt ekstra glad inni meg. ♥

    hehe, takk for supre tips, jeg tror jeg må forsøke noe av dette når økonomien blir litt greiere. Akkurat nå har jeg nesten tømt kassa for å kjøpe inn nye matvarer. ;)

    Hurra for alternativt nammenam!

    SvarSlett