fredag 17. juni 2011

Spennende sjokolader

Nå er helgen på trappene... Da tillater jeg meg en aldri så liten godisjakt!  Nysgjerrigheten har denne gangen ført til handel av disse uvanlige sjokoladene.

Mørk sjokolade med hemp og melkefri melkesjokolade med nøtter.




Renee Voltaire har mange spennende produkter i lekker innpakning. Men denne sjokoladen ble litt for bitter for meg. Men flott for de som tåler det bitre og vil unngå for mye sukker! Hemp er en fin proteinkilde og passet fint sammen med sjokolade. 



Melkefri melkesjokolade høres ut som en motsetning, men forklaringen er at den er tilsatt rismelk. Leveres av Naturata. Kjempegod - som søt og mild som melkesjokolade er! Synd den er tilsatt hasselnøtter fordi målgruppen ville vært større dersom nøtteallergikere også kunne spist denne. 

Melkefri melkesjokolade med crispy ris. 




Denne sjokoladen er kjempegod! Tilsatt rismelk. Passer de fleste allergikere og også de som får "sur mage" av for bitter sjokolade. Den er kjøpt på iherb (sjekk linken øverst til høyre). 

Ha en god helg! 

1 kommentar:

  1. Mmm, den siste sjokoladen så bare så god ut! Jeg er heller ikke så veldig glad i de altfor mørke sjokoladene, blir så bittert.
    Sier nok ifra hvis jeg kommer på trykk forresten;)
    God helg!
    Klem

    SvarSlett