fredag 12. februar 2010

Bokvinter

Ved å lese andres blogger blir jeg veldig godt klar over at det finnes mange driftige mennekser der ute. Det tas bilder, det sosialiseres, det lages spennende mat, det sys, strikkes og hekles. Hjem pusses opp og dekoreres, familieliv pleies, det  shoppes og det graves fram interessante nyheter og diskusjoner... Jeg er glad jeg får ta en liten del i alt det spennende som skjer! (...Selv om jeg nesten mister pusten av tempoet til enkelte.. ;-))

Men nå er det virkelig på tide å fjerne "God Jul" innlegget mitt, men hva har jeg gjort?

Jeg har lest!
Blogger, blader, fagstoff... og noen dokuromaner. Selvsagt har jeg gjort litt annet også, som for eksempel å ferdigstille et par stikkesokker - som fikk endte opp med to forskjellige hæltyper...! Men det som peker seg ut er lesingen.

Siden senhøsten har jeg gått på diett uten bl.a. melk, gluten og egg og har lest en del knyttet til dette. Oppdaget bøkene utgitt av en Kjernesund familie.


Det er ingen lett øvelse denne familien bedriver!  De forsøker å holde seg unna sukker, melk og gluten, samtidig ønsker de å spise ren mat (økologisk). Her må det aller meste lages fra grunnen av! Dietten er hardcore, men boken er lagt opp på en måte som gir deg inspirasjon på en glad måte! :-)

Noen som har erfaringer med å være kjernesund?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar