tirsdag 13. mars 2012

Melkefri på kafé

Jeg liker meg veldig godt på kafé! Slapper av når jeg kan småtitte på livet rundt meg. Kan jeg i tillegg holde rundt en kaffe latte virkelig fryder jeg meg. Men det er lenge siden sist...





I dag oppdaget jeg imidlertid at Godt Brød brukte havremelk i kaffe latten til sine melke- og sojafriegjester. Dette måtte prøves!

Funket bra!

Flott at kaféer har et utvalg som inkluderer de som av ulike årsaker ikke er helt A4 i matveien.

Hjemme bruker jeg rismelk i latten Den har så nøytral og søt smak, men blir til gjengjeld mindre fyldig i konsistensen enn med havremelk.

1 kommentar:

  1. God helg Ella!

    Nam, så BRA at du fant et sted der du kan nyte latten din med den beste samvittighet:) Så deilig ut. Skulle gjerne sittet på en kafè i byen akkurat nå.

    Tusen takk for vakkert bidrag i fotokonkurransen inne hos meg. Så mange fine ord! Jeg er glad du har kjærlighet i livet ditt.

    Klemmer fra Marthe

    SvarSlett