torsdag 1. oktober 2009

Trenger en oase

Har fått besøk av en ubuden gjest - ett seigt virus, og jammen meg var gjesten frekk nok til å sette meg i husarrest! Sykdommen M.E. innebærer ofte en tilværelse med et meget forunderlig immunforsvar, noe jeg også kjenner på kroppen. Jeg blir smittet av "alt" og sykdomsforløpet utarter seg ei heller normalt. Ofte trekker det veldig ut i tid.

Har ikke tenkt at denne bloggen skal være en ren M.E blogg. Det finnes mange gode blogger i den sjangeren fra før f.eks. This is ME og MEblogg. Men av og til vil det nok komme et hjertesukk på denne fronten også fra meg!




Det jeg derimot hadde tenkt var at bloggen skal være en feelgood oase. Jeg har nylig blitt hektet på blogger som Kasparas Regnbue og Duften av erteblomster.

Å lese disse bloggene gjør meg munter, inspirert og gir meg lyst til å grave fram kreativiteten i meg. Tror det finnes bittelitt der inne et sted! ;-) Skal jeg ta i litt har enkelte blogger gitt meg bedre livskvalitet. Slå den!

Målet nå er å skape min egen lille oase her!



Leggvarmere er tiltenkt min 7 års gamle prinsesse. Blomstene har min kjære plukket til meg og de finnes faktisk ute ennå.

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Så fin blogg :-)
    Jeg gleder meg til å få mange gode, inspirerende øyeblikk her inne hos deg :-)
    Lykke til med oppstart, du er godt igang!
    Mvh Rutt

    SvarSlett
  2. Hei kjære deg,

    Velkommen i blogglandia.
    Er en rimelig fersk blogger selv - og setter umåtelig stor pris på at du vil følge bloggen min!
    Prøv deg litt frem du, så finner du nok din stil og din måte. Gleder meg til å følge deg :o)
    Lykke til og en stor lørdagskveld klem!!!

    SvarSlett
  3. Å, sukk...min favorittfarge. Lilla!

    *ønsker seg sånne leggingser til jul. Sånne med litt pus på*

    SvarSlett