søndag 30. januar 2011

Nyheter i matveien

Produktene fra svenske Renee Voltaire gjør meg glad! Lekkert for øye, både innpakning og selvsagt utseende på maten. Spennende smaker som samtidig er enkle å like. Forkostblandingene jeg har valgt er med glutenfrie kornsorter.

Selvsagt måtte jeg ha litt snop også! Gojibær og gresskarkjerner med sjokotrekk. Gojibær med sjoko hadde jeg forsøkt før, så denne gangen var det gresskarkjernene som fikk bein å gå på... :o)


Se så lekkert! Den øverste blandingen består av bokhvete, linfrø, rosin, fiken og gojibær i crispi småbiter med deilig kardemomme og kanelsmak. Den nederste blandingen består av puffet bokhvete, cornflakes og puffet amarant med bl.a. kanelfrø, gresskarkjerner, gojibær og aprikos. 


Les mer om Renee Voltaire sine produkter her. Har dessverre ikke sett porduktene så mange steder ennå, så jeg netthandlet de fra Kinsarvik naturhandel. Er du i Bergen kan du hente varene i butikken selv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar